Friday, April 13, 2007

Un vis urat

Ieri, am avut un vis urat de tot... se facea ca Pamantul avea sa dispara. Stiam ca in cateva ore nu vom mai exista: eram cu parintii mei si cu fratele meu si eram din nou mici copii. Si era bine ca eram impreuna, dar era ingrozitor gandindu-ne ca in 2 ore nu ne vom mai revedea. Am inceput sa plang in somn.
Un cosmar f urat: nu era infricosator faptul ca vom disparea cu totii, ci ca avem exact 2 ore de a ne vorbi, si apoi nimica (ciudat: am visat acel nimica: era ca un punct, ca o poveste care are un sfarsit inchis)

PS: poveste cu sfarsit inchis = poveste in care eroul moare si cititorul nu poate sa-si imagineze o continuare.

2 comments:

Anonymous said...

cea mai aiurea parte dupa un cosmar e senzatia de dupa: dimineata cand te trezesti, iti dai seama ca a fost doar un vis(probabil iti amortise o mana si nu stia corpul cum sa te anunte:))dar nu poti scapa de sentimentul din timpul visului. desi esti treaza. oricum, tot raul spre bine. macar te bucuri putin mai mult de ceea ce ai :)

Anonymous said...

Celalat comentariu nu a ajuns...si trebuie sa vad ce fac sa imi vina iar inspiratia:P
Ideea mea era ca te inteleg perfect. Cea mai aiurea chestie la un vis de genul asta e faptul ca ramai cu senzatia din vis si dupa ce trezesti. Te-ai trezit, aproape ai uitat actiunea si cel mai probabil nu mai poti sa il povestesti coerent cuiva, dar ramane senzatia...si iti strica minim jumatate de zi.
Poate e si o parte buna. Poate asa devenim mai constienti(daca pot sa spun asa)de ceea ce avem si cate lucruri rele se pot intampla...si totusi nu se intampla.
Cineva radea o data de mine cand i-am spus ca am visat urat(ghici cine:)) si mi-a zis ca cel mai probabil mi-a amortit un picior sau o mana si trebuia sa faca mintea ceva sa ma trezeasca. E si asta o varianta...:D
Eu de obicei visez ca se intampla ceva rau si trebuie sa fug de cineva...si alerg...si alerg...si dimineata ma trezesc si cu febra musculara pe langa senzatia din vis :)